Loading...
karrier slide

Pénzügyi asszisztens

A Capture Zrt. egy olyan dinamikusan növekvő cég, amely nemzetközi nagyvállalatok számára biztosít informatikai szolgáltatásokat (tanácsadást, üzletialkalmazás-fejlesztést, szoftvertesztelést, üzemeltetés támogatást). Az elmúlt években jelentős referenciákat szerzett a cég a pénzügyi, energetikai és távközlési szektor területén.
A cég 2012 óta folyamatosan a Deloitte által meghirdetett Fast50 versenyen a leggyorsabban fejlődő technológiai vállalatok között van régiós szinten.
Vállalatunk új munkatársakat keres az alábbi munkakörbe:

 

Fő feladatok

  • operációs részleg feladatainak támogatása
  • ügyfélmegrendelések követése, adminisztrációja
  • projektek, megrendelések pénzügyi dokumentációjának naprakészen tartása
  • megrendelések egyeztetése ügyfelekkel és partnerekkel, illetve cégen belül
  • partnerekkel (magyar és külföldi) való kapcsolattartás
  • alapszintű jogi ismeretek és tapasztalat (szerződések sablon alapján történő adminisztrációs előkészítéséhez és ellenőrzéséhez) 
  • riportok készítése közvetlen vezető részére
  • angol nyelvű levelezések, telefonok kezelése

Elvárások

  • tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • középfokú pénzügyi végzettség
  • gyors, precíz, megbízható személyiség, önálló munkavégzés
  • kiváló kommunikációs és jó problémamegoldó készség, agilis, rugalmas hozzáállás
  • alapszintű pénzügyi ismeretek és legalább 2-3 éves tapasztalat hasonló munkakörben
  • erős Microsoft Office ismeret
  • teljes munkaidős alkalmazás, azonnali munkakezdéssel
  • alapszintű jogi ismeretek és tapasztalat

Előny

  • informatikai cégnél szerzett munkatapasztalat
  • pályázati adminisztrációs tapasztalat
  • számlázási tapasztalat
  • B kategóriás jogosítvány és vezetési gyakorlat

Jelentkezés: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Java software developers – project based work

Tesztmérnök – projekt alapú munkavégzés

Feladatok:

  • Manuális funkcionális tesztek végrehajtása.
  • Tesztesetek írása/validálása, teszteredmények rögzítése hibakelező alkalmazásban.
  • Tesztek végrehajtása adott specifikáció és a tesztmenedzser utasításai alapján.
  • Egyeztetés és aktív kommunikáció a fejlesztőkkel.
  • Teszteredmények dokumentálása.
  • Hibaanalízisben támogatás nyújtása.
Bővebben

PPM Technical Expert

 ROLES & RESPONSIBILITIES:

  • Configuration of CA PPM, system customization based on businees needs
  • CA PPM system installation, support, maintenance
  • CA PPM script writing (GEL script)
  • Building workflows in CA PPM
  • Building reports (Business Objects/Jaspersoft)
  • Participating in international projects
  • Database maintenance/implementation
  • Regular client support
  • Project Management, participating in project teams
  • Location: London
 
Bővebben